خبر و اخبار کشف ۴۲۳ کیلوگرم مواد مخدر در سیستان و بلوچستان


فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: ۴۲۳ کیلوگرم تریاک، هروئین و حشیش در درگیری با قاچاقچیان مسلح کشف شد.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: 423 کیلوگرم تریاک، هروئین و حشیش در درگیری با قاچاقچیان مسلح کشف شد.

سردار حمید فهیمی‌راد اظهار داشت: درپی اطلاع از فعالیت باندی از قاچاقچیان مسلح که مواد مخدر را از سراوان به خاش و سپس به شهر زاهدان منتقل می‌کنند، موضوع در دستور کار ماموران پلیس مواد مخدر استان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: ماموران با انجام حدود یک ماه کار اطلاعاتی و شناسایی جاده‌ها و مسیرهای مورد استفاده قاچاقچیان، با خبر و اخبار شدند یک محموله سنگین مواد مخدر توسط قاچاقچیان در حال جابجایی است بر اساس همین اطلاعات شب گذشته اکیپ‌هایی از ماموران زبده و عملیاتی پلیس مواد مخدر توانستند خودرو و ماشین قاچاقچیان را در اطراف خاش شناسایی کنند.

وی ادامه داد: این خودرو و ماشینی زانتیا دارای سه نفر سرنشین مسلح بود که ماموران با استفاده از موانع فیزیکی خودرو و ماشین را پنچر و متوقف کردند و پس از توقف سرنشینان خودرو و ماشین با ماموران درگیر  و پس از حدود یک ساعت درگیری، قاچاقچیان با رها نمودن خودرو و ماشین و استفاده از تاریکی شب به سمت ارتفاعات متواری شدند.

فرمانده انتظامی سیستان بلوچستان  تصریح کرد: ماموران پس از کاوش و تجسس منطقه دو قبضه اسلحه کلاش، یک قبضه اسلحه ساچمه‌زنی پنج تیرپران با مهمات مربوطه را کشف و در بازرسی از داخل صندوق و صندلی عقب خودرو و ماشین زانتیا نیز 148 کیلوگرم تریاک، 15کیلو 500 گرم هروئین و 259 کیلو و900 گرم حشیش کشف کردند.

فهیمی را با اشاره به عملیات جستجوی پلیس برای دستگیری قاچاقچیان فراری افزود: در استعلام به عمل آمده مشخص شد خودرو و ماشینی قاچاقچیان دارای سابقه سرقت از تهران است.

جهت اطلاع از آخرین تغییرات وب سایت نازترین در خبرنامه وبلاگ ثبت نام کنید:




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



شنبه 27 مهر 1392